miercuri, 3 martie 2010

Iluminarea şoubizului

De câteva luni am fost ...obsedată de industria muzicală din Statele Unite( vai de capul lor) ale Americii, industrie care se vrea copiată de toate celelalte industrii muzicale ale globului. Şi nu am fost obsedată in sensul că ascult de dimineaţă până seara, ca un robot, frumoasele melodii ale acestei Lady (care pare a fi mai mult "man") Gaga şi ale celorlalte marionete de la tv. Ci în sensul în care am observat că aceste păpuşele, sunt conduse de aceleaşi fiinţe iluminate.
Despre masonerie ştiu şi eu, ce ştie toată lumea(sau ar trebui să ştie), dar am început să mă documentez mai mult după ce am recunoscut multe dintre simbolurile lor în videoclipurile super vedetor de dincolo.Şi apoi am rămas stupefiată. Totul se transformă, în afară de suflet. El se pierde. Se vorbeşte despre evoluţia lui homo sapiens sapiens în Homo Evolutis. Sau omul robot. Noua "modă" în producţiile de la Hollywood (Hellwood) este dezumanizarea omului şi umanizarea robotului. O mare contribuţie la această nouă tendinţă o are filmul mut Metropolis, regizat de neamţul Fritz Lang (există şi romanul cu acelaşi titlu, scris de soţia regizorului). În acest film, singurul film de cinema din patrimonul mondial de documente ale UNESCO, sunt prezentate lucrările ştiinţifice ale anilor 1920. Bineînţeles că americanii şi-au băgat coada şi au transformat acest film în ce au vrut ei.
Deşi am auzit de mai multe ori cuvintele "papa" şi "masonerie" în aceeaşi propoziţie, n-am fost prea convinsă, dar odată cu documentarea au venit şi dovezile.
Sunt mult prea mică să îmi dau eu cu părerea, însă mi-am dat seama de un lucru: Papa nu e infailibil nici pe departe. Am găsit o poză destul de ciudată cu Papa Benedict al XVI lea. Poate îmi explică cineva ce exprimă opera de artă din poza respectivă.

Aşadar, trecem de la Papă, pentru că nu mă simt deocamdată capabilă de a răspunde criticilor care vor urma.
Ajungem la filmul Being there al regizorului Peter Seller, în care găsim o scenă de înmormântare absolut dubioasă. N-ar fi foarte greu să ne dăm seama despre ce e vorba, dacă am şti câte ceva despre piramida cu ochiul care vede tot.
Şi marele cântăreţ de hip hop Jay-z, care are o casă de discuri şi de modă numite Roca fella, are înclinaţii mai mult decât evidente spre iluminare. E deja celebru semnul lui, pe care l-a transmis şi colegilor de breaslă, care au fost şi ei iniţiaţi într-ale masoneriei, semnul triughiului făcut din degetele ambelor mâini, în care încadrează unul din ochi. Desigur, ei susţin că acest semn simbolizează un diamant. Ar fi uşor de crezut, dacă n-am şti noi, fraierii, cine a fost subsemnatul Rockefeller.


Mare mi-a fost uimirea, când am văzut cum într-un concert de-al domnului Jay-z, în care scena avea forma de piramidă, în momentul în care el şi-a arătat semnul bine cunoscut, toţi cei din public şi-au ridicat mâinile imitându-şi idolul.
De asemenea hainele din colecţiile casei lui de modă, au şi ele un mesaj. Eu una, aşa văd.
 Întâmplător, Jay-z este căsătorit cu o altă divă, iniţiată şi ea, pe nume Beyonce. Interpretările videoclipurilor ei sunt de asemenea foarte interesante, având o strânsă legătură cu simbolurile masonice. Ultimele sale apariţii s-au remarcat prin costumele artistei de robot, aceleaşi costume pe care le-au purtat şi Madonna, Britney Spears, Rihanna, cei de la Black Eyed Peas, Lady Gaga şi cââââââââte şi mai câte.
 

Trecem acum la Rihanna, cea care a fost propulsată în lumea showbizului de nimeni altul decât Jay-z. Găsim la ea aceleaşi simboluri, destul de evidente. Evidente sunt şi versurile din ultimul ei album, care merg pe ideea  " It's like the Darkness is the Light", cum zice chiar ea, în melodia Disturbia.


La evenimentul Brit  Awards, artista a apărut pe scenă într-o piramidă realizată din lasere de lumină, iar într-un alt spectacol, a intrat  într-o piramidă mobilă, fără vârf.

Cei de la Black Eyed Peas s-au transformat şi ei , din tinerii care căutau iuirea( prim melodia " Where's the love?") în nişte marionete ale Noii Ordini Mondiale. Ultimul lor album şi noul sound, arată concret diferenţa dintre ceea ce au fost şi ceea ce au ajuns.

Mai dau aici câteva nume ( spor la căutat informaţii!) de păpuşele manipulate de iluminaţi.
Kanye West, David Bowe, Madonna, Bono, Daft Punk, Pink, T.I, Justin Timberlake, etc etc etc etc.
 
Vreau neapărat să închei cu Lady Gaga...care e absolut înspăimântătoare. Şi la ea este evidentă apartenenţa la masonerie. Dar..mai mult, costumele şi atitudinea ei par a fi alimentate dintr-o putere diavolească. Îmi permit să spun că, ele chiar au un substrat diavolesc şi mi-aş dori să mă poată cineva contrazice.
 


 Lumea s-a complicat puţin. Trebuie să avem foarte mare grijă cât înghiţim din hrana plină de e-uri pe care ne-o livrează televizorul. Şi mass media în general.
Ceea ce mă întristează este că aceşti artişti sunt idolii a milioane de tineri, care îi iau drept model. Dacă am şti cu adevărat ce reprezintă ei, poate  nu ne-am mai lăsa păcăliţi aşa uşor. Nu-mi vine să cred că aud fetiţe de 12 ani care cântă " I kissed a girl, and i liked it".
Doamne, apără-ne!
Va urma...



2 comentarii:

  1. Daca stai sa te gandesti bine, acesti "artisti" au nenumarate premii muzicale internationale. In lume, exista multe voci necunoscute (dar dornice de afirmare) , mult mai bune decat ale "marionetelor masonice". Astia actioneaza precum diavolul, prin furtisaguri. Nu trebuie sa stie toata lumea, trebuie doar imitata aceasta debandata si ei si-au atinsc scopul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru documentare. Nu m-ai "innebunit" degeaba la scoala. A intrat ceva si in capsoru' meu.

    RăspundețiȘtergere