marți, 27 ianuarie 2009

" Măi băieţi, ce să fac, sunt irezistibil!"

Şi iar îmi vine greu să cred...
Mă uit la selecţia pentru Eurovisionul de anul ăsta. E o premieră...nu au mai adus un prezentator, nici doi.Au adus trei.Nu, nu prezentatori.Trei măscărici, care fac pe glumeţii.Of...oamenii nu mai înţeleg că simţul umorului nu îl poţi învăţa, nici imita.Pur şi simplu îl ai sau nu îl ai. Şi aceşti domni nu îl au.E foarte uşor să îţi dai seama dacă un prezentator e bun sau nu, nici nu trebuie să ai mari cunoştinţe în domeniu.Un prezentator, după ce îşi citeşte foile şi îşi află atribuţiile, trebuie să treacă totul prin personalitatea lui.Să se indentifice cu personajul relevat de text, exact ca şi un actor.În fond, asta şi este prezentatorul, un actor.Un prezentator este acela care ştie cum să îşi acopere bâlbâielile şi greşelile. Aceştia mi se par precum nişte vânzători de varză, care urăsc varza.
Se spune că secretul unei cariere reuşite conţine 1% talent şi 99% muncă. Categoric, aşa este. Dar dacă acel 1% nu există, munca e în zadar.

Şi pentru că nu vreau să intru vreodată în categoria acelora care critică şi atât, soluţia în cazul ăsta sunt tinerii.Sau măcar renunţarea la rudele, prieteniile, pilele producătorilor, pe româneşte.Sunt sute, mii de tineri, sau nu numai tineri, actori care ar putea prezenta, care ar juca perfect rolul. Trebuie doar să aruncaţi un ochi spre grupurile din teatre, licee, facultăţi.Dar din nou, nu contează calitatea, ci câţi saci de mălai încap în burţile lor, deja supraponderate.


Îmi asum în totalitate cele scrise în calitate de simplu telespectator al acestei măscăreli.

2 comentarii:

  1. intimplator sau ...nu?...am aruncat si eu un ochi la mascarada. m-am infiorat...

    RăspundețiȘtergere
  2. te cred desi nu m-am uitat. :)
    La TV poti vedea o groaza de mascarici de la care nu poti invata lucruri bune. TEMBELIZORUL=un aparat de forma unei cutii (sau mai nou de forma unui geam) care expune in milioane de case diferite chestiuni. Acestea pot fi impartite in 3: 90% rele, 5% bune, 5% "de discutat"; acest aparat nu este necesar vietii decat in proportie foarte mica; un alt defect al acestuia ar fi acela ca provoaca dependenta, deci, de aici se intelege ca prostia provoaca dependenta ...

    RăspundețiȘtergere