miercuri, 7 decembrie 2011

Când ţi se arde pielea

Veşnic mi-am sucit privirea către piei arse, riduri întinse, neacoperite şi culori palide. Am întors capul după ele şi mi l-am lăsat acolo, puţin câte puţin... Mi-am încâlcit venele gâtului tot răsucindu-mă, străduindu-mă să le ating măcar umbra. Uneori zbieram obsedant către ceilalţi ochi din jurul meu:" Sublime piei arse! Priviţi sublimele riduri!" Nu mă asculta nimeni. Eventual îmi aruncau câte-o privire tăioasă şi-mi zdrobeau strigătul cu silabe răutăcioase. E greu să-i faci pe oameni să-ţi înţeleagă dorurile. Mi-aş fi dorit să fiu chiar eu o piele arsă, cu riduri mari şi adânci, neacoperite. O piele palidă, cu pori mici şi mulţi prin care să-mi pătrundă toate picăturile de lumină pe care le-am întâlnit şi după care am întors privirea. Şi-aşa, să-mi scalde lumina pielea mea tânără, arsă şi să-mi umple toţi porii. Lumina şi-atât.
Şi să am lumină în loc de piele, lumină în loc de riduri şi lumină în loc de culoare.

2 comentarii:

  1. Mulțumesc pentru tot Dr. Ellen! După ce te-am contactat pentru a mă ajuta să nu mai divorțez de soțul meu, soțul meu a încetat să mai depună acte de divorț și lucrurile stau mult mai bine. După cum ai spus, tot procesul de divorț a fost anulat, femeia rea ​​care a creat probleme în căsnicia mea a părăsit soțul meu și acum suntem foarte fericiți împreună. Împărtășesc această experiență de viață cu oricine se confruntă cu provocări similare în relația lor, căsătorie sau orice altă problemă. , o puteți contacta pe Dr Ellen pe WhatsApp +2349074881619
    Ea este competentă în următoarele vrăji:
    * vrăji de dragoste
    * vrăji de căsătorie
    * vrăji de bani
    * vrăji de frumusețe
    * Vrăji de noroc
    * Vrăji de atracție sexuală
    * Vrăji de vindecare a SIDA
    * Vrăji de loterie
    * Blestemele elimină imediat vrăjile
    * Vrăji de protecție
    * Vrăji de loterie
    * Vrăji norocoase
    * Vraja de fertilitate
    * Inel de telekineză 💍
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    RăspundețiȘtergere
  2. Mirë se vini në Ellen Magic Temple
    Aty ku pamundësia është shumë e mundshme. Ellen Temple është i njohur për natyrën e tij unike, ndershmërinë dhe integritetin. Ky tempull është më shumë se 35 vjeç dhe ne mbetemi të njëjtë.
    Whatsapp: (+2349074881619)
    Email: ellenspellcaster@gmail.com

    Shërbimet dhe çmimet tona janë si më poshtë:
    (1) Magji dashurie për të ribashkuar ish të dashurin. (450 €)
    (2) Drejtshkrim për të tërhequr të dashurin. (350 €)
    (3) Ritualet e famës. (695 €)
    (4) Magjitë e bukurisë. (750 €)
    (5) Magjia përfundimtare e shkatërrimit. (1057 €)
    (6) Magjitë për ndihmë financiare. (200 €)
    (7) magji për të ndaluar marinat e natës dhe netët pa gjumë. (365 €)
    (8) Zgjidhje për infertilitet / lindje / ngrohje stomaku / abort (1,250 €)
    (9) Magjia totale e lidhjes/besnikërisë bashkëshortore. (560 €)
    (10) Magjia e sundimit. (1000 €)
    (11) Magji për promovimin e zyrës. (920 €)
    (12) Magjitë për HIV. (shërimi në 72 orë) (8000 €)
    (13) Paketa e pacientëve me kancer (8,940 €)
    (14) Magjia më e fuqishme e mbrojtjes kundër çdo mallkimi, shpirti të keq ose syve të këqij (820 €)
    (15) Shpirti i Komandant Kirikas. (1000 €)
    (16) Parashikimet e Lotarisë me Numrat me Fat Demonic (më të fuqishmit). (425 €)
    (17) Magjitë e besnikërisë. (645 €)
    (18) Rituali i parandalimit, shmangies dhe reflektimit. (1000 €)
    (19) Heqja e bllokimeve. (630 €)
    (20) Jeto jetë të gjatë Rituali më i fuqishëm me Ellen dhe samtomi (i përhershëm). (12,000 €)
    (21) ABONIM RITUAL I PAKUFIZUAR Parashikime, Rituale. (18,000 €)
    (22) Një ritual fuqie dhe madhështie. (2300 €)
    (23) Magjitë e fuqishme të ndarjes. (568 €)
    (24) SPELLE TË FUQYSHME SEKSI/Jeta më e mirë seksuale shkon/Mos u mërzitni dhe në të njëjtën rutinë gjatë gjithë kohës. (455 €)
    (25) Paketa e magjive të mbrojtjes së Odeshi (Pa depërtim plumbash) (5,000 €)

    Shërbimet tona janë shumë autentike, paguani dhe merrni atë që dëshironi. ASGJE E MIR ASGJE LEHTE. Lajme të mira dhe lumturi ju presin të gjithëve. Edhe një herë mirë se vini në Ellen Magic Temple
    Whatsapp: (+2349074881619)
    Email: ellenspellcaster@gmail.com

    RăspundețiȘtergere